Telenor Games Padel Tennis

Postet av Telesport Bergen B.I.L den 2. Feb 2024

Onsdag denne uken gikk den andre konkurransen i Telenor Games av stabelen. Denne gang var det den nygamle klassikeren Padel Tennis som stod på programmet.

Det var 34 spente deltagere som møttes i kl. 16 i hallen på Kokstad. Vi startet med oppvarming og introduksjon som pågikk i ca. en times tid. Vi fordelte oss i grupper hvor de som ikke hadde tidligere erfaring eller ønsket en oppfriskning av spillet fikk en solid gjennomgang av senterleder Martin, og resten fordelte seg på andre banene for lett spill før selve turneringen startet.

Da klokken nærmet seg 17.00 smalt vi i gang med turnering. Denne gang med turneringsformen «Mexicano». Formålet med «Mexicano» er at kampoppsett opprettes der målet er at kampene skal være så jevne som mulig.

Etter ca. 1,5t intens spilling var det til slutt KON-KAMeratene som stakk av med seieren i turneringen, men etter opptelling av deltagerpoeng måtte de dele førsteplassen sammen med deres argeste rivaler B-Laget. Gratulerer til begge lagene.

Vi gratulerer også til Team Top Floor med en fin bronseplass.

Vi håper Padel Tennis falt i smak og minner om vår egen Padel gruppe i Telesport som stødig styres av Morten. Her er det bare å hive seg med om en ønsker å spille mer, og allerede den 23.02.24 kickstartes sesongen med Padel og Åpent Bryggeri på Bønes. Her er alle hjertelig velkommen 😊

Mer informasjon om arrangementet her: https://form.jotform.com/240013825271345

Takk for denne gang og vi gleder oss allerede til neste øvelse i Telenor Games!

Tabell

Deltagere